Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2008

Inside Joke VI: Return of the Jet Tie

I, DG, WF, C, L, H: ΔΕ ΣΕ ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ!
D: Ούτε εγώ σε προσκυνάω!
Δ: I, DG, WF, C, L, H γιατί δε με προσκυνάτε;
D: Ε, Δράκοντα, ούτε εγώ σε προσκυνάω!
I, DG, WF, C, L, H: Διότι έχουμε έναν απρόσμενο σύμμαχο στο πλευρό μας! Τον Βέργο!
* O Βέργος εμφανίζεται καβάλα στο κατάλευκο άτι του *
Β: Ποιος είσαι σύ ρε μαλάκα;
Δ: Ο Δράκων/Δράκοντας/Ελλοχείμ/Αλλάχ/Ιεχωβά/Θεός. Έχω καλάσνικοφ και σε πλακώνω!
WF: Σιγά μην είσαι κι ο σονγκόκου...
L: Ή Ο TYLER DURDEN.
C: Ή ο Kidman...
H: Ή o Riemann OHH}
DG: Ή ο House. Season 5 rocks.
Β: Omg, χαζός είσαι; Ακόμα και τα εστιατόρια της Πάτρας είναι καλύτερα από αυτό το αίσχος.
D: Κι εγώ αυτό λέω!
B: Κανείς δε συμφωνεί όμως μαζί μου, δυστυχώς. Για αυτό θα πάω στο πλευρό του Δράκοντα.
Δ: Χα! Τώρα είμαι πλήρως εξοπλισμένος villain. Έχω κι ένα φίδι στο πλευρό μου, το Αναδρακόντα.
D: LOL όπως ο Βόλντεμορτ τη Ναγκίνη.
L: ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ! ΣΙΓΑ ΜΗ ΜΑΣ ΓΑΜΗΣΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ!
Δ: Α δε γαμάω. Είμαι celibate.
C: OMG. Τι με είπε τώρα. Πάω κι εγώ μαζί τους!
H: Βασικά ο πληθικός αριθμός του συνόλου σας είναι μικρότερος του πληθικού αριθμού του δικού μας. Άρα, σας έχουμε.
D: ΝΑΙ! I + DG + WF + L + H + D = B.F.F.E.
B: Νομίζετε. Ώρα να σας δείξω το σπουδαίο μου όπλο. Την αεριωθούμενη γραβάτα!
D: LOL έχει και μυστικό όπλο ο Βέργος! Ρε σεις αυτονού αγαπημένος ήρωας είναι η πριγκίπισσα CC. (πριγκίπισα σισι, επειδή είναι προγραμματιστής και η σίσι κορίτσι, τον κάνει αστείο)
WF: Ω σκατά. Είναι φοβερό όπλο. Μια φορά το είχαν χρησιμοποιήσει κάτι ληστές να κλέψουν το μαγαζί. Θυμάμαι πήγαν να κλέψουν την ταμειακή αλλά μπήκα μπροστά και μου κόψαν το χέρι.
Β: Τώρα θα δείτε!
/B βγάζει την αεριωθούμενη γραβάτα και την εκτοξεύει.
/D μπαίνει στη μέση, πεθαίνει ηρωικά και οδυνηρά
B: Σκατά, η γραβάτα έπεσε κάτω, φυσάει πολύς αέρας μάλλον.
C (φοβισμένος): Δεν είναι αέρας...είναι το άλογό σου Βέργο, που αποστάτησε...
Άλογο: Τη γάμησες Βέργο.
Θεός: Καλά τον είπες.
I, DG, WF, H, L: Τώρα σας έχουμε με αυτό το υπεργαμάτο άλογο!
Θεός: May the horse be with you...

*to be continued"

3 σχόλια:

Dreamkira είπε...

Any comments would be appreciated.

Unknown είπε...

"Όχι καλό."

-Αποστόλου

Nate River είπε...

+1

Απολύεσαι!

-Το αφεντικό σου