Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2008

Inside Joke - Christmas Special

Ήταν παραμονή Χριστουγέννων και στο σπίτι του Γουόριου Φόρτσα επικρατούσε ένα μίζερο κλίμα. Αυτός καθόταν στο πιάνο του και δίπλα του βρισκόταν ο πιστός του υπηρέτης Ιρβίνος(καμιά σχέση με θεωρία εξέλιξης Ιρβίνου). Στον αέρα του σπιτιού αντηχούσε η παθητική του Μπετόβεν.

WF-εγω ακουω την παθητικη του Μπετοβεν και σπαζομαι που δε μπορω να την παιξω!
Ι- *βγάζει ακουστικά* Τι λέτε αφέντη,άκουγα Haunted και δε σας πρόσεχα.
WF- Άσε τίποτα. Απλά με εκνευρίζουν αυτά τα Χριστούγεννα. Γενικά με εκνευρίζουν πολλά πράγματα, αλλά αυτά με εκνευρίζουν πιο πολύ από όλα.
Ι- Μην με αρχίσετε τώρα τι με εκνευρίζει εμένα. Τις προάλλες ένας στο φόρουμ των Κάμελοτ έλεγε οτι ο Καν έχει καλύτερη φωνή από τον Γκιλντενλεβ. Και τον λεω "Πλάκα με κάνεις?"
WF- οκ...
Ι- ΤΙ ΟΚ? ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ? ΑΝΤΕ ΜΗΝ ΤΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥ ΤΠΤ. ΦΑΝΜΠΟΪΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ.
*χτυπάει κουδούνι*
Ι- αχεμ...ποιός να είναι?
WF- Ανοίγω...
*ανοίγει*
D- Γειά σας κολλητοί μου.:) Είμαι ένας φτωχός ζητιάνος με αφάνα!
WF-Μα δεν είναι κανείς εδω...
Ι- Μάλλον χτύπησε την πόρτα και μετά έγινε ΑΦΑΝΤΟΣ(χαχαχαχα).
D- Μα όχι,εδώ είμαι.Δώστε μου σας παρακαλώ λίγα χρήματα, διψάω και θέλω να πιω μια Aφάντα.
WF- οτινάναι *κλείνει την πόρτα*
D- Γιατί κολλητουμπίνι μου? :(
WF- Όρεξη έχουν για φάρσες... Βαρέθηκα, πάω για νάνι.
Ι- Όνειρα γλυκά αφεντικό.
WF- Αμέ...

Εκείνο το βράδυ ένα φάντασμα ήρθε στον ύπνο του Φόρτσα.

L- Ουυυυυυυυ. Δεν το έκανα καλά? Η φωνή μου τα σπάει. Είμαι το φάντασμα του παρελθόντος! Τα σπάω.
WF- οκ.
L- Είσαι πολύ μίζερος, το ξέρεις? Τα Χριστούγεννα κάθε χρονιά ήσουν πάντα έτσι. Έχω και αποδείξεις. Ας δούμε ένα flashback από όταν ήσουν μικρό παιδί...
WF- Ρε φίλε νυστάζω...
L- Γμτ, είναι στα Σουηδικά χωρίς υπότιτλους. Παίζει να έκανα μαλακία. Τέσπα...φεύγω, με περιμένουν κάτι φαντάσματα γκοθούδες. kkthxbb.

Μετά λίγη ώρα ήρθε ένα άλλο φάντασμα.

DG- Είμαι το φάντασμα του παρόντος. Ήρθα να σου δείξω πως ήταν τα Χριστούγεννα σου πέρυσι.Γουστάρεις?
WF- μπα.
DG- Προτιμάς να δούμε κανά χριστουγεννιάτικο επεισόδιο House?
WF- Θα προτιμήσω το flashback.

"FLASHBACK"
I- TWO AND TWENTY FOR THE HOLE IN YOU...
WF- Ρε είπαμε...Hate Song χριστουγεννιάτικα? Εντάξει και εγώ δε γουστάρω,εσύ το παρακάνεις...
*χτυπάει η πόρτα*
Heell- Γειά σας, είμαι ο μικρός Laheellopwlhs :L
WF- Τι θέλεις μικρέ Laheellopwlh?
H- Ξέρετε,επειδή είναι Χριστούγεννα ήρθα να σας πουλήσω κανά laheello. Μαζεύω και εγώ λεφτά να πάρω κανά τόμο Sandman. OHHH
WF- Και τώρα νομίζεις πως θα αγοράσουμε λαχείο?
Η- Ξέρετε το έλπιζα. Τις προάλλες έπιασε φωτιά το καμμένο δέντρο και καθόμουν από κάτω και ξέχασα και τον πυροσβεστήρα και έπιασαν φωτιά τα laheella. Οπότε καταλαβαίνετε, δεν είναι και τα πιο ευχάριστα μου Χριστούγεννα.
WF- Ενω εμείς γουστάρουμε... *κλείνει την πόρτα*
Η- ...δε σας αγαπάω κύριε :W
"/FLASHBACK"
DG- Κατάλαβες τίποτα? Εγώ πάλι όχι. Αλλά μπορώ να σου μιλήσω για τα επιθηλιακά κύτταρα που είναι πιο ωραία.
WF-...βγες έξω!!!!

*Το τρίτο φάντασμα έφτασε λίγο αργότερα.*
C-Μεσουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυγκα. Είμαι το celibate φάντασμα του μέλλοντος, σε λέω.
WF- Δε μας γ*μάς λέω'γω και εσύ και τα άλλα φαντάσματα...
C- LAL. Ξέρεις τι σημαίνει celibate?
D- Εγώ ξέρω!!! http://en.wikipedia.org/wiki/Celibate
C- Καλά τον είπες... Τώρα θα σε δείξω πως θα είναι το μέλλον για σένα με υπότιτλους σε Volapük.

"FLASHFORWARD"
Boss- Αντρέα,σήμερα θα δουλέψεις και τα Χριστούγεννα. Κομμένη η άδεια!
WF- Σοβαρά ρε μπός? Είσαι φοβερός...
Β- *εσύ είσαι κορόιδο...* Τίποτα. Ευχαρίστηση μου.
Σονγκόκου- Πότε θα έρθει ο πατέρας σου? Χριστούγεννα στη Σουηδία θα βγάλει?
Πελάτης - Θέλω ένα μετασχηματιστή για Γκέημ Κάμπ, αυτό το τετράγωνο με τα παιχνίδια.
WF- LAHALAHALAHA. THIS IS HEAVEN!
"/FLASHFORWARD"

C- Κατάλαβες τι σε λέω ή να φέρω τον Lars να σε δείρει?
WF- Αν κατάλαβα τι με λες? ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΙΡΝΩ ΑΔΕΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ! ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ,ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ...ΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΦΙΛΗΣΩ!
C- Πλάκα με κάνεις...

THE END

Δεν υπάρχουν σχόλια: