Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2008

Inside Joke-Part 7

Δ - Τι σας συμβαίνει, half-noobs? Έχετε συγκλονιστεί τόσο από τη φωνή μου που πέσατε σε κώμα?
Ι- Τι μου συμβαίνει...είδα ένα παράξενο όνειρο. Με έναν καθηγητή μου από το πανεπιστήμιο...και μια ιπτάμενη γραβάτα. Και ένα άλογο που μιλούσε. Νιώθω σαν εκείνη τη μέρα που είχα φάει εκείνα τα μανιτάρια...
DG-Και ήταν και κάποιος Heell. Είναι υπαρκτό πρόσωπο ή ανήκει Ι?
Ι-Ο_Ο Μα καλά ούτε εσύ ξέρεις τον Heell????
Δ- Προφανώς εκστασιαστήκατε από την παρουσία μου και είδατε κάποιο όραμα.
DG- axa. Πότε θα δούμε House? Season 5 rocks.
I- Ω Δράκοντα,σε κάλεσα με την ιερή αυτή καραμούζα για να μας μεταφέρεις στη Ρόδο για τον γάμο του Γουόριου Φόρτσα.
DG- Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί κλίνεται ο Γουόριορ Φόρτσα.
Δ- Γάμος? Μα φυσικά, half-noob. θα πάμε στο γάμο και θα παίξω το γαμήλιο εμβατήριο μοναχά με τη φωνή μου! Θα πε προσκυνήσει ένα ολόκληρο νησί. Αυτά είναι! Ανεβείτε στο αεροπλάνο μου,σπόροι. Το πήρα από τον Dickinson σε ένα διαγωνισμό τραγουδιού. Είναι πολύ άμπαλος για να έχει δικό του αεροπλάνο.
*Irvine, Doppel και Δράκων ανεβαίνουν στο Dickinson's Plane. Λίγα λεπτά αργότερα...*
Δ- ΕΗΣΙΣ ΧΑΑΑΑΙ ΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ.
DG-Αυτά που πέφτουν από τον αέρα εκεί έξω είναι σπουργίτια?
Ι- Και μια ιπτάμενη αγελάδα!
*Περισσότερα λεπτά αργότερα*
Δ- Προσγειωνόμαστε!
*Ακόμα περισσότερα λεπτά αργότερα*
Ι- Αυτή πρέπει να είναι η Ρόδος!
DG-axa.Και πως το κατάλαβες?
C,WF,L- Γιατί είμαστε και εμείς εδω!
DG- Αυτή η ιστορία είναι μια απίστευτη γεωγραφική απροσδιοριστία.
Ι- Μην κατηγορείς εμένα,κατηγόρησε αυτόν που τη γράφει.
Μάνως- Eimai kiego edo. Tetoiafasitypou.
I- ΜΑΝΩΩΩΩΩ!
Μ- IRVINEEEEEEEE! Eimai ninjas! :L Skotono pagonia.
I-I like swords!
M-Welcome to Cornelia!
I-I like swords!
M-Welcome to Cornelia!
//This is a "I like swords! Welcome to Cornelia" loop.//
*Μετά ν επαναλήψεις...*
Ι-I like swords!
M-Welcome to Cornelia!
C-Είμαι celibate!
*Μετά 2ν επαναλήψεις,η ώρα είχε πάει 12 τα μεσάνυχτα*
WF- Έλα τι έγινε?Δεν πρόσεχα,δούλευα...
L- Χτές ο Έρβιν,ο Σίνταρ και ο Καταραμένος λέγαν συνεχως το ίδιο πράγμα.

if(Lloyd uses the word yesterday to describe anything that happened before 12 am) break;
I- Ρε γιατί λες πάντα χτες οτι γίνεται πριν τις 12????
WF- Ωραία έπιασε το κόλπο,πάμε να παντρευτώ τώρα.
D- Ε, παίζω και εγώ σε αυτό το επεισόδιο.

*to be continued...*

3 σχόλια:

Nate River είπε...

Ο Δράκων μας μήνυσε για την χρησιμοποίηση/δυσφήμηση του ονόματος του στην "κωμική" μας ιστορία. Απειλεί οτι θα μας κλείσει το βλογ. Είμαστε άμπαλοι λέει. Άκουσον άκουσον.

Ανώνυμος είπε...

Θα σας τα κάψω όλα.
VIVA ANARCHIA.
http://img394.imageshack.us/my.php?image=12047646yb0.jpg

Ανώνυμος είπε...

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

ΥΓ. Ο αγαπημένος μου χαρακτήρας ειναι ο Dreamkiller, ελπίζω να κερδίσει!