Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2008

Inside Joke- Part 1

Ήταν ένα υπέροχο απόγευμα στο απροσδιόριστο τοπίο που περιείχε έναν φανταστικό συναυλιακό χώρο.Μια μεγάλη παρέα ν ατόμων (μετρήστε τα μόνοι σας) περπατούσε σε έναν μεγάλο δρόμο που οδηγούσε στον φανταστικό αυτό συναυλιακό χώρο, που θα ονομάσω "i".

Irvine- Αναρωτιέμαι πως μας έπεισες Τσέιοςκρου να πάμε να δούμε live αυτούς τους Darkwater...
Warriorfortsa aka Tseioskrou- Darkwater και Harmony.
Cursed- Και Meshuggah !~1
I- Ναι καλέ μου Κέρσι οτι πείς...Πάντως δεν καταλαβαίνω, αφου τυπικά είναι η ίδια μπάντα, γιατί παίζουν δυο φορές?
WF-Δεν είναι η ίδια μπάντα...Οι Harmony δεν έχουν τον ίδιο μπασίστα.Μόνο τα υπόλοιπα μέλη είναι ίδια!
Ι- :W. Μα ο Heell μου είπε οτι οι Darkwater είναι μέηνστρημ και χέβι! Αν και το ίδιο λέει για όλα τα συγκροτήματα...
Lloyd- Ποιός είναι αυτός ο Heell? Και πότε θα βρούμε τις γκοθούδες?
C- Και τους Meshuggah!!!~1 Είμαι celibate.
I- Ξέρεις...εκείνος ο φίλος μας, που λέει συνεχώς αστεία με μαθηματικά και γελάει μόνος του. Που είναι και κουλτουριάρης. Ξέρεις ":L" και έτσι...
L- Δε μου λέει τίποτα...Μήπως είναι από αυτούς που δεν καταλαβαίνουν τα κρυφά νοήματα του Fight Club?
WF-Ούτε εμένα...μήπως του μιλάτε την ώρα που δουλεύω?
Dreamkiller- ΕΓΩ ΤΟΝ ΞΕΡΩ!
Ι-Είδατε?
*Αμήχανη Σιωπή*
D- ΛΟΛ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΡΩ!
WF-Τεσπά, ας πιούμε Ice Tea!
Λίγα Ιce Tea αργότερα...

to be continued...

Δεν υπάρχουν σχόλια: