Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2008

Inside Joke-Part 3

"Δεν είμαι γκέι,απλά έχω κάποιους άντρες εραστές οι οποίοι είναι."
-Oscar Wilde

L-Είδατε το λέει και ο Oscar.Ο αληθινός άντρας είναι και λίγο γκέι. Και όχι δεν προσπαθώ να δικαιολογηθώ που την έπεσα στον Ίρβιν πριν.
Ι-Έλα τώρα... ^^^ Ε καλά πάντως και εγώ θα γινόμουν γκέι για τον Daniel.
WF-Σκάστε ρε θέλω να ακούσω τους Harmony. Έχω να πάω στη δουλειά μετά,αφήστε με να ευχαριστηθώ και λίγο ξεκούραση.
D- LOL,EPIC FAIL.
C-Ξεκούραση?!?!LAL. Έχει Meshuggah μετά. Θα παίξουν PINEAL GLAND OPTICS ναουμ,έχω προαίσθημα.Έχουν σηκωθεί οι τρίχες από τις φαβορίτες μου.
Τραγουδιστής Harmony/Darkwater(διχασμένη προσωπικότητα):Ξέρετε μια μπάντα που λέγεται Darkwater?
WF-ΝΑΙΙΙΙΙ ΟΥΥΥΥΥΥ!!!!!
Ι-Ε ΑΥΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΣΟΥΗΔΙΚΑ? ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΥ. ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟΝ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΝΤΟΛΒΙΝΓΚ ΝΑΟΥΜ.\m/O ΝΤΟΛΒΙΝΓΚ ΚΑΙ ΝΑ ΗΞΕΡΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ,ΣΟΥΗΔΙΚΑ ΘΑ ΜΙΛΟΥΣΕ.ΤΟΣΟ ΤΑ ΣΠΑΕΙ.
C-Αμάν πια με αυτόν τον Dolving... ΚΙΝΤΜΑΝ ΡΕ!
ΤH/D: Θα φωνάξουμε στην σκηνή τον μπασίστα των Darkwater για να παίξουμε ένα κομμάτι τους!
WF-ΝΑΙ ΟΥΥΥΥΥ! ΓΟΥΣΤΑΡΩ! ΦΟΒΕΡΗ ΕΚΠΛΗΞΗ!
L-ΑΝΕΒΑΣΤΕ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΣΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΩ. Η ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΤΑ ΣΠΑΕΙ.ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΝΤΑΡΚΓΟΥΟΤΕΡ ΚΑΙ ΣΕΝΤΕΝΣΤ ΚΑΙ ΤΟ ASHES ΑΜΑ ΛΑΧΕΙ ΤΟ ΛΕΩ.
D-Έχω κάτι λινκς από Youtube που το λέει. Θέλετε να σας τα δώσω? http://www.youtube.com/watch?v=GVeV281jzhU&feature=related
I-Σπαμ-μποτ! Μικρέ πειρατή! Χαμένε Βράχε!
D-Δεν είμαι μικρός και Lost Sucks!
WF-ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ ΠΟΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΑΙΖΟΥΝ! ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΤΡΙΜ ΘΙΑΤΕΡ,ΑΛΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΜΕΘΥΣΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ICE TEA!
I-Για αυτό πρέπει να πίνεις Γκρήν Τι,είναι καλύτερο :L
D-Γκρήν Τι sucks.
*Ίρβιν κοιτάει άγρια προς Ντέρμι*
dermi57-Γιατί κοιτάς εμένα,εγώ δεν έκανα τπτ...:W
D-LOL PLAKA KANW,GREEN TEA RULES...Κολλητέ μου :)
Ι-ΕΛΑ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΥ! (TCMCE)

Ξαφνικά τα κινητά όλων δονούνται...
Αποστολέας:"TheCursed"-"Η μάνα μου ακούει Meshuggah. Είμαι celibate. Αγαπάω την Frau Litsa μου. Και τον Τhordendal"
ΟΛΟΙ *στρεφόμενοι προς την γενική κατεύθυνση του Κερσντ*: Ρε συ δίπλα σου είμαστε...-_-
I-ΘΑ ΓΙΝΩ ΚΑΤΑΜΑΥΡΗ!

To be continued...

Δεν υπάρχουν σχόλια: