Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2008

Inside Joke- Part 2

WF-Για δες, στο μεσοδιάστημα μεταξύ των δυο παρτς φτάσαμε στη συναυλία. λαχαλαχα.
Ι- lol ναι, α και btw o Heell μου είπε στο εμεσεν οτι εσυ δεν πίνεις Ice Tea, πίνεις Red Bull.
L-Έρβην, πόσες φορές θα στο πω, ο Heell δεν είναι υπαρκτό πρόσωπο! Σαν τον Χριστό...ή τον Lars.
C- :| O LARS ΥΠΑΡΧΕΙ ΡΕ. L.H.O! VOLAPUK ΔΕΝ ΞΕΣ,PLATTDUUTSCH ΔΕΝ ΞΕΣ,ΤΙ ΜΙΛΑΣ! ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΟΝ LARS ΝΑ ΣΕ ΔΕΙΡΕΙ. ΕΙΜΑΙ CELIBATE.
D- Σιγά μην τον γ*μήσεις κιόλας...λολ παντα το λέω αυτό το αστείο!
C- Λοιπόν, μην το παρατραβάτε γιατί θα κάνω leave. Δηλαδή αν δεν έπαιζαν οι Meshuggah θα έφευγα και τώρα. Έχω βάλει και extensions στις φαβορίτες για τον Kidman ναουμ.
L- *ψιθυριστά* πότε θα του πούμε?
WF- Εχω φέρει μπύρες να τον ποτίσουμε να μην πάρει χαμπάρι.
Ι- Ο Heell μου λέει να σου πω οτι είσαι Sailor-Moon, καλέ μου Κέρσι.
L- Και Syllabear!!! Μα αφού φόρεσα τη μπλούζα Nightwish, γιατί δεν έρχονται οι γκοθούδες τόση ώρα? Πες σε αυτόν τον Heell αν ξέρει καμια γκοθού να της πει να έρθει από εδώ να τη γνωρίσω.

Σύντομα πλησιάζουν δυο όμορφες γκοθούδες...

L- ΟΟΟΟΗ... Γειά σας κορίτσια. Ακούω Epica,οχι για τη Simone,αλλα επειδή είμαι true. Εχω μπλούζα και τσάντα Nightwish. Πότε θα κάνουμε σεξ? ^^^

Τα κορίτσια αγνοουν τον Λοδυ και πάνε κατευθείαν στον Καταραμένο.
G1-Γειά σου. Μου αρέσεις. Μοιάζεις με τον Austin Powers.
G2- Αυτά τα extensions με τρελαίνουν. Μοιάζεις για άντρας πρόθυμος για σεξ.
C- Πλάκα με κάνεις? Είμαι celibate. Κρατιέμαι για τον Kidman.
I- Καλά τον είπες.
*Lloyd από πίσω τραγουδάει Lacuna Coil,αλλά ακόμα τον αγνοούν*
L- Πάντως η φωνή μου τα σπάει!
G1- Τι είναι αυτό το σελιμπέητ? Είναι κολλητικό?
G2- Πωπω, δεν υπάρχουν πια αληθινοί άντρες. Πάμε να βάψουμε τα νύχια μας μαύρα και να γράψουμε στίχους στα σταράκια μας...
L- Να έρθω και εγω?
Ι- Εσύ να κάτσεις εδω, θέλουμε να βάλουμε τα νερά και τις άλλες μαλακίες που φέραμε στη συναυλία χωρίς λόγο μεσα στην τσάντα σου.
WF-Κορίτσια,πριν φύγετε, πάρτε αυτά τα ροδάκινα από μένα. *σκέφτεται "λαχαλαχα peaches for bitches"*

Ξαφνικά η συναυλία αρχίζει...
D- Ε ΠΑΙΔΙΑ ΚΟΙΤΑΞΤΕ Ο VITAS!
ΟΛΟΙ- ΠΟΥ?ΠΟΥ?
D- LOL ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ ΟΙ DARKWATER ΕΙΝΑΙ.
ΟΛΟΙ- -_-...
WF- Ρε συ οι Harmony είναι, όχι οι Darkwater..
ΟΛΟΙ- -_-...

To be continued...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πιστεύω ότι υπάρχει. Άλλωστε, μια φωνή μου ψιθύρισε στ' αγγλικά "Heell exists. I have πυκνή εύη [εύη dense=evidence] to prove this hypothesis. He likes apple pi. [pun intended]"

Ανώνυμος είπε...

LOL ΠΛΑΚΑ ΕΚΑΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!