Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2007

Perfect Hair Forever

Μετά από ενάμιση χρόνο, πήρα την απόφαση να πάω να κουρευτώ. Τα μαλλιά μου είχαν γεμίσει αράχνες... Όταν μπήκα στο κουρείο, με έπιασαν οι αμφιβολίες. Μου αρέσουν τα μαλλιά μου έτσι όπως είναι,σκεφτόμουν. Κάθησα στην καρέκλα εν τέλει και ήρθε η λύτρωση. Καθώς έβλεπα το νέο μου κούρεμα, ένιωθα μια αίσθηση ευχαρίστησης. Σαν να είχε φύγει όλη η θλίψη από πάνω μου. Ένιωθα μετά από πολύ καιρό τον σβέρκο μου. Τι φοβερή αίσθηση! Βγήκα έξω χαρούμενος, βρήκα διάφορους γνωστούς μου που σχολίασαν πόσο μου πάνε τα καινούργια μαλλιά και γέμισα ικανοποίηση. Θα μου πείτε ποιά είναι η ουσία αυτού του ποστ? Δεν έχω ιδέα. Ίσως οτι πρέπει να κουρεύεστε πιο συχνά...

Near

9 σχόλια:

Doppelganger είπε...

Ναι μωρη αρρωστη κουρεψου πιο συχνα!!!!

Ναι, ωραια ειναι τα μαλλια. Την επομενη φορα καντα σαν τον κυριο Moto (δεν λεω ονομα γιατι δεν ξερω σε ποιον θελεις να δειξεις το blog)

Ανώνυμος είπε...

(golb οτ ςειξειδ αν ςιελεθ νοιοπ εσ ωρεξ νεδ ιταιγ αμονο ωελ νεδ) otoM οιρυκ νοτ νασ ατνακ αροφ ηνεμοπε νηΤ. αιλλαμ ατ ιανιε αιαρω, αιΝ

!!!ανχυσ οιπ ουψερουκ ητσωρρα ηρωμ αιΝ

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν, αποφάσισα να κουρευτώ κι εγώ σαν τον Ιρβάην.Πάω λοιπόν στο κουρείο χθες και του λέω να με κάνει σαν τον Ιρβάην. Ο τύπος με ένα ελαφρό μειδιασμα μου είπε "Δε μπορώ να σε κάνω σαν τον Ιρβάην σιφνουμπ λολ" κι έφυγα προβληματισμένος. Στο δρόμο όμως κατάλαβα τι δεν πήγε καλά.
Για να κουρευτητε σαν τον Ιρβάην θα πρέπει:
-να αφήσετε μαλλί για 1.5 χρόνο
-να κουρευτήτε στον κουρέα του Ιρβάην,
σκέφτηκα.
Έτσι λοιπόν άρχισα ήδη να συγκεντρώνω χρήμα, πιστεύω σε 1.5 χρονο να έχω συγκεντρώσει αρκετά ώστε να ταξιδέψω στα εξωτικά Τ. και να βρω τον Ιρβινοκουρέα..

Ανώνυμος είπε...

1.5 χρόνο μετά
Ω! Ήρθε η ώρα.
1.52 χρόνο μετά
Έφτασα στα εξωτικά νησιά Τ., όπου μένει ο Irvine. Η πρόσβαση ήταν δύσκολη λόγω των περιπόλων επικίνδυνων σαδιστικών πα γονιών.
"Eytixos poy eimai ninjas" σκέφτηκα[ναι σκέφτομαι στα greeklish, υπάρχει κανα πρόβλημα?!].
4 νεκρά παγόνια μετά.
"χα-χα! Πως σας φάνηκε;ε;ε;
/socialdance mcKarena
1 χορό μετά.
"Ma poy na einai ayto to koyreio? a nato.kul."
1 σπρώξιμο πόρτας και έναν χαιρετισμό μετά
"Θέλω να με κάνεις σαν τον-"
"Είμαι κουρέας-παγόνι! MWAHAhahHHAHahaAHH!"
"Οh noes!"

---ΒΟΣΣ ΦΑΗΤ---
τατατταταταα!
γντουπ βζιτ "ΓΚΝΟΜΣ ΓΟΥΙΘ ΛΕΗΖΕΡ ΓΚΑΝΖ ΜΠΙΟΥΜ ΜΠΙΟΥΜ!"
"ΠΑΓΟΥΖΙΙΙΙΙΙΙΙ"

To be continued.

Ανώνυμος είπε...

Διαφημίσεις
The Smurfs.
Μη με ξυπνάς απ' τις έξι
πριν ακόμα η μέρα να φέξει
ξυπνητήρι κτυπάς σαν τρελό,
σε μισώ-σε μισώ...

Ξύπνα-σήκω, ξύπνα-σήκω...

Είν' απαλό το κρεβάτι,
αφήστε με να κοιμηθώ.
Στο όνειρό μου βλέπω έναν κόσμο
χωρίς ξυπνητήρια λαχταριστό.

Καινούρια μέρα σε λίγο αρχίζει,
το ξυπνητήρι τρελά χτυπά
μα ο Χουζούρης του στρουμφογυρίζει,
νυστάζει και παραμιλά.

Μη με ξυπνάς απ' τις έξι
πριν ακόμα η μέρα να φέξει
ξυπνητήρι κτυπάς σαν τρελό,
σε μισώ-σε μισώ...

Ξύπνα-σήκω, ξύπνα-σήκω...

Είν' απαλό το κρεβάτι,
αφήστε με να κοιμηθώ.
Στο όνειρό μου βλέπω έναν κόσμο
χωρίς ξυπνητήρια λαχταριστό.

Όλοι ξυπνήσαν, ο ήλιος φέγγει
μα ο Χουζούρης στρουμφαλητό
και με κλειστά τα μάτια μουρμουρίζει:
"Τα ξυπνητήρια τα μισώ!"

"ʼσε με να κοιμηθώ, νυστάζω....."

Nate River είπε...

AXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA Sindar προσκυνάω! Παγούζι ρέφερενς ΦΤΓ.

Ανώνυμος είπε...

@Sindar:
Aν τα τελευταία ψήγματα εγκεφάλου σου δεν είχαν αχρηστευτεί, θα ήσουν σε θεση να καταλάβεις ότι εδώ συζητάμε σοβαρότατα για τρίχες, χρησιμοποιώντας εμπεριστατωμένες και ορθά τεκμηριωμένες απόψεις και δεν αστειευόμαστε. Αν δεν μπορείς να παρακολουθήσεις το υψηλό επίπεδο της συζήτησης , σε παρακαλώ να μην ξαναδημοσιεύσεις οποιοδήποτε σχόλιο όσον αφορά αυτήν.Επιτέλους ωρίμασε.

@Ίρβιν(γιατί εγώ ξέρω πως στ'αλήθεια προφέρεται nick σου)

Μην ψαρώνεις και μην ακούς τους άλλους τους κομπλεξικούς. Μην ξανακουρευτείς ποτέ! \m/

Ανώνυμος είπε...

Kala. De sinexizo :[

Dreamkira είπε...

Λέω και 'γω να κουρευτώ.