Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2009

Inside Joke: The Next Generation pt.1

Instrumental Intro

In a blog far, far away... A group of people knowing each other through MSN starred in an adventure of epic proportions with no story whatsoever...and it somehow got popular. Now the creator of this story wants to milk the franchise once more. So prepare yourselves...for another adventure with jokes only very few people get!
This summer...Irvine, Cursed, Warrior Fortsa, Lloyd, Sindar, Doppelganger and Morgan Freeman are....
INSIDE JOKE: THE NEXT GENERATION.

Dreamkiller : Είμαι και εγώ, κολλητοί μου!

*cricket chirp*

Episode 1
C- Μα καλά, μόλις γύρισα από τον Νυρεμβέργο και με σέρνετε πάλι στις μαλακίες σας?
I- Καλέ μου Κέρσι, ηρέμησε θα έχει και Μεσούγκα εκεί που πάμε. *hug*
C- Μεγαλύτερη μέταλ μπάντα εβερ ddd
L- Τι πράγμα? Σ'αρέσουν οι άντρες?
C- Αν είναι άντρες σαν τον Haake και τον Thordendal και τον Kidman, ναι μ'αρέσουν!
S- Gay alert!!!!!!!!!!~1oneone
WF- Λοιπόν, σοβαρευτείτε. Πάμε σε δείπνο με τον Uri Geller.
S- Stin Kriteeh eimaste panta sovaroi :L Thes skotoso kanenan? Pew pew pagouzi! Anokseidoto.
DG- Σοβαρό άτομο ο Geller. Νόμιζα οτι τα βίντεο του James Randi και το "Anti-Uri Geller" group στο facebook θα σας είχαν πείσει.
L- Ναι, αγορίνα, αλλά αυτός έχει σόου στην τηλεόραση και εσύ όχι. Και εγώ τραγουδάω γαμάτα και με γουστάρουν όλες οι δαιμόνισσες.
DG- Πώς δεν έχω σόου στην τηλεόραση? Κάθε Δευτέρα στο Fox είμαι.
Ι- Ρε Ντόπελ, πόσες φορές θα στο πω, το ότι πέρασες Ιατρική δε σημαίνει οτι είσαι ο House.
DG- Ε Α ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ!
S- Mena maresei Randeeh, alla maresei kai Urigeller giati kamei mplak magix!!!!!~11 Eime ninjas.
D- Και εμένα μ'αρέσει ο Uri Geller.

*cricket chirp*

*Dreamkiller σκυβει κεφάλι*

C- Μερικές φορές νομίζω οτι ακούω κάποιον να μιλάει. Με στενοχωρεί λίγο αλλά μετά ακούω το Stengah και το ξεχνάω.
WF- Καλή φάση. Εγώ είμαι αφοσιωμένος στην δουλειά μου και δεν προσέχω κανέναν να μιλάει. Να και τώρα που θα με πάρουν στρατό τους είπα οτι δε γίνεται γιατί αν φύγω θα κλείσει το μαγαζί.
L- E...καλέ μου Άνδυ σε έχουν απολύσει από το μαγαζί.
Ι- Σκάσε ρε, δε του το είπαμε ακόμα. Ο Lloyd εννοεί οτι το Coalition of the Killing είναι κομματάρα.
L- Θα ήταν καλύτερο αν το τραγουδούσα εγώ.
C- Ρε Λόδυ γιατί γίνεσαι τόσο κακός με τον Morgan? Θες να βάλω τον Lars να σε δείρει?
DG- Τι λέγατε τόση ώρα? Είμαι πολύ γιατρός πλέον για να σας δίνω σημασία.
Όλοι - :W
D- Τώρα καταλαβαίνετε πως νιώθω!!!

*cricket chirp*

D-ΛΟΛ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ, ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ!
S- Ego katalaveno ;););) YA SHOO EIMAI TO GAMERPO!
DG- Και να σας κάνω μια ερώτηση για να σκεφτείτε μέχρι το επόμενο επεισόδιο. Γιατί δεν έχουμε δει τον Uri Geller να μετατρέπει ποτέ ένα λυγισμένο κουτάλι σε κανονικό?
Όλοι - Χμμμμμμμ...ύποπτο....

*to be continued*

Απαντήσεις στο ερώτημα του Ντόπελ μπορείτε να δώσετε στο comment section.

3 σχόλια:

S είπε...

First!~!~!~~!!11`11`11ONE

Πολική αρκούδα είπε...

Απάντηση στο ερώτημα του DG:
-Ο Songoku όμως τα μετατρέπει.

Καρτεσιανή αρκούδα είπε...

Αυτό δεν είναι απάντηση. Σκέψου να αλλάξεις σύστημα την επόμενη φορά.