Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2008

Inside Joke- Part 4

*Μετά το τέλος της συναυλίας*
C-Synaptical glitch looking glass
So enticing, real and free of lies
Prodigious, omnifarious
It nourishes, it feeds my starving eyes
I- Πωπω...πόσες μπύρες του έδωσες?
WF-Ουυυ...
C-Ρε παιδιά δεν τα έσπασαν οι Μεσούγκα? Πείτε! Πείτε!
WF-Ουυυ...
I-Ναι τα έσπασαν. Και ο Κιντμαν είπε πως σε αγαπάει. Και οτι του αρέσουν πολυ οι νέοι σου κρίκοι. :L
D- ΛΟΛ,δεν παίξαν οι Μεσούγκα ρε.
L- Δεν παίξαν οι Μεσούγκα,φλώροι.
D- Και εγώ αυτό λεω ρε παιδιά. Δε με ακούτε?
C- ΛΑΛ,τι με λέει αυτός? Πλάκα με κάνει? Εγώ το άκουσα το Pineal Gland Optics.Είμαι celibate.
I- Του έβαλες και το mp3 στα αυτιά ε?
WF- Αμέ.
D- ΛΟΛ,εχω και youtube link που του έβαζε το mp3 στα αυτία. Θέλετε να σας το δώσω?
I-Ρε παιδιά μιλάει κανένας?
L-Όχι δεν ακούω κανέναν. Ούτε βλέπω μια αιωρούμενη αφάνα. Μόνο 4 αιωρούμενες φαβορίτες... Και 2 δαιμόνισσες!!! Ελάτε στον Λόδυ... ^^^
I- Φόρτσα,πάμε να τους την πέσουμε?
WF- Ηθελά να παώ στη δουλειά, αλλά οκ. Αμέ.
Ι- Λόδυ,κοίτα εκεί, οι Σπυριδούλα...
L- OMG,που είναι? Που? Δεν είμαι μεταλλάς πια,είμαι υποστηρικτής του ελληνικού ροκ!!!
*Irvine και Fortsa πλησιάζουν δαιμόνισσες ενω Λόδυς δεν κοιτάει*
Ι-(follow my lead) Γειά σας κογίτσια.
Δ1- Χαχα,τι ωραία προφορά. Από που ειστε?
Ι- Είμαστε από τη Γαλλία. Εγώ είμαι ο Ζωγζ και από'δω ο φίλος μου ο Αντγέ.
Δ2- Γειά σου Αντγέ.
WF- Αλό, κγουασάν!
Δ1- Από που είστε στη Γαλλία?
Ι- Εεεε.. από το Ντολβίν!
WF- Ουί,χαγντκογ! ΝΤΕΘ ΓΚΓΟΟΟΟΥΛ.
Δ2- Νομίζω πως μας κοροιδεύουν...Δεν υπάρχει τέτοιο μέρος στη Γαλλία.
D- Κι όμως υπάρχει ! http://en.wikipedia.org/wiki/Dolving
I- Ο λε πουφ!
WF-Τεσπά, παω να δουλέψω τώγα. Με πεγιμένει και ο boss. Ογεβουάρ.
D- EPIC FAIL.
*Σιωπή*
D-Ρε παιδιά και εγώ είμαι εδω. Φόρτσα ούτε εσυ με βλέπεις? Με δουλεύεις? ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ? ΛΟΛΟΛΟΛ.
*Σιωπή*
D- Μα τι συμβαίνει? :W Αει στο καλό,παω να δω καμια σειρούλα.
C-ripples ascend to the surfaces of my eyes
their red pens drawing at random, at will
a myriad pains begotten in their wake
- the bastard spawn of a mutinous self

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

TO DIAVAISA PRWTOS! KAI VARIEMAI NA PATHSW SHIFT+ALT!

Ανώνυμος είπε...

Kai sxoliasa prwtos.

Ανώνυμος είπε...

1st comment









(όποιος το καταλάβει, κερδίζει τσάμπα είσοδο στην πρώτη μου συναυλία - V.I.P θέση και 2 μεταχειρισμένα φραπεδοκάλαμα με την υπογραφή μου)

Ανώνυμος είπε...

"Heed", it commands - "heed my will"
"Bleed", it says - "bleed... YOU WILL~!"

\m/

Ανώνυμος είπε...

Τρελέ Ίρβην είσαι ο νέος Ινσαϊντιάνα Τζόουκς.

Ανώνυμος είπε...

"Drooling floods of led
Armed with distorted belief"

\m/